بر اساس يك باور عمومي در مردان منطقه خاورميانه و آسيا كه پسته بيشتري در رژيم غذايي آنها يافت مي شود قدرت مردانگي و كيفيت اسپرم و نعوظ بيش از مناطق اروپايي است.

مصرف پسته ، گردو و بادام و خرما موجب تقویت قوای جنسی می شود. يوناني هاي باستان و رومي ها اين مطلب را مي دانند و آن را ناشي از وجود پسته در غذاها و شيريني هاي خود مي دانند.

براي حفظ سلامت بدن و افزايش قواي جنسي، پسته بو داده خشك (بدون پوست) بدون نمك را به ميزان يك فنجان پر و به همان مقدار عسل طبيعي نياز داريد.عسل با كيفيت بخريد. عسل و پودر مغز پسته را مخلوط كنيد. سپس به مخلوط كن بزنيد و در ليوان دهن گشادي لبالب پر بريزيد، اين مخلوط بايستي سفت باشد. بدون هيچ درپوشي، ليوان را در مقابل آفتاب به مدت يك هفته قرار دهيد. بهترين ماه براي ساخت اين مخلوط، فصل تابستان است. اين اكسير بعد از يك هفته آماده است.
هر روز صبح دو قاشق غذاخوري از اين اكسير را با چند قاشق ماست بخوريد.

از نظر سنتی ، برای تقویت قوای جنسی توصیه قدیمی ها به مصرف کلیه مغزها خصوصاً پسته، توصیه به مصرف دارچین( در غذا و شیرینی های دارچینی ) و توصیه به مصرف زنجبیل است. شما می توانید هر روز یک لیوان معجون حاوی پودر پسته، گردو و بادام زمینی+ کاکائو+ عسل+ یک عدد زرده تخم مرغ + شیر درست کنید و بخورید.

فروش پسته

فروش عمده پسته

فروش آنلاین پسته

خرید مغز پسته

خرید پسته آجیلی

خرید پسته فندقی

خرید پسته احمدآقایی

خرید پسته اکبری

خرید پسته کله قوچی

خرید پسته درجه یک

خرید پسته رفسنجان

قیمت پسته

فروش مغز پسته

فروش پسته آجیلی

فروش پسته فندقی

فروش پسته احمدآقایی

فروش پسته اکبری

فروش پسته کله قوچی

فروش پسته درجه یک

فروش پسته رفسنجان

قیمت فروش پسته

سفارش پسته

قیمت روز پسته

پسته آجیلی

سفارش پسته آجیلی

فروش پسته آجیلی

خرید پسته آجیلی

قیمت پسته آجیلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *